Wszystkie monitory LCD firmy Samsung wykorzystują panele klasy II opisanej normą ISO 13406-2. Norma ta określa typ i liczbę możliwych do wystąpienia błędnych pikseli na 1 milon pikseli. Norma dzieli panele TFT LCD na klasy określające liczbę i rodzaj defektów matrycy. Defekty te mogą ale nie muszą wystąpić w danym panelu TFT. Ich liczba i położenie są podstawową przy określaniu warunków gwarancji na monitory LCD. Gwaracja obejmuje okres 36 miesięcy.
W przypadku konieczności porozumienia się z Autoryzowanym Punktem Serwisowym proszę skontaktować się z Infolinią Samsunga, która w zalezności od lokacji oraz rodzaju zgłoszonego problemu poda dane kontaktowe serwisu, który najlepiej odpowiada Państwa potrzebom.
Infolinia Samsung :
0-801 801 881
Strona www z warunkami gwarancji : www.samsung.com/pl
Martwe piksele w monitorach LCD firmy Samsung
Gwarancja w dziale B p. 1.5 określa politykę firmy Samsung dotyczącą martwych pikseli w panelach LCD. Gwarancja nie obejmuje:
"Niewielkich defektów wyświetlaczy LCD w produktach wyposażonych w takie wyświetlacze, chyba że na jeden (1) milion pikseli danego wyświetlacza będą więcej niż cztery (4) uszkodzone piksele, a jeśli wyświetlacz zostanie podzielony na dziewięć (9) równych prostokątnych obszarów, w środkowym obszarze będzie więcej niż jeden (1) uszkodzony piksel."
Gwarancja ZeroBright Dot
Modele monitorów LCD firmy Samsung takie jak 173P+, a także 193P+ objęte są gwarancją ZeroBright Dot, czyli gwarancją braku jasnych pikseli w matrycy. Wadliwe jasne piksele (czerwone, zielone, niebieskie i białe) oznaczają piksele, które zawsze świecą, czyli są "włączone". Niniejsza gwarancja umożliwia wymianę lub naprawę produktu w ciągu 14 dni od daty zakupu.
|
|