Monitory LCD firmy Acer objęte są 36 miesięczną gwarancją.
Uszkodzony monitor należy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem wskazanej przez firmę Acer firmy spedycyjnej do autoryzowanego serwisu. Koszty wysyłki pokrywa firma Acer. Po naprawie monitor jest odsyłany do Klienta. Warunkiem korzystania z gwarancji jest posiadanie faktury zakupu monitora.
Autoryzację Acer Polska na wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych posiadają firmy:
asupport… ul. Podwale 33 43-300 Bielsko-Biała Dział Obsługi Klienta: tel/fax: (0-33) 498 99 35 (Pn - Pt, 9.00 - 17.00) e-mail: [email protected] www.asupport.pl
Blasc Sp. z o.o. ul. Młynarska 48 01-171 Warszawa Dział Obsługi Klienta: Infolinia - 0 800 309 409 Tel: (0 22) 535 50 30 Fax: (0 22) 535 50 29 E-mail: [email protected]
www.blasc.pl
Pełen tekst gwarancji Acer
Strona www z warunkami gwarancji: www.acer.pl
|
Martwe piksele w monitorach LCD firmy ACER
Gwarancja w dziale B p. 1.5 określa politykę firmy Acer dotyczącą martwych pikseli w panelach LCD. Gwarancja nie obejmuje:
"Niewielkich defektów wyświetlaczy LCD w produktach wyposażonych w takie wyświetlacze, chyba że na jeden (1) milion pikseli danego wyświetlacza będą więcej niż cztery (4) uszkodzone piksele, a jeśli wyświetlacz zostanie podzielony na dziewięć (9) równych prostokątnych obszarów, w środkowym obszarze będzie więcej niż jeden (1) uszkodzony piksel."
|
|