Acer >
AOC >
Asus >
Benq >
EIZO >
Fujitsu-Siemens >
HP >
Hyundai >
IBM >
iiyama >
LG Electronics >
NEC >
Philips >
Samsung >
Monitory dotykowe >
Abby >
Adobe >
Autodesk >
Corel >
Eset >
Microsoft >
Pinnacle >
Sony Software >
Symantec >
Total Commaner >
LG Electronics >
Philips >
Samsung >
Sharp >
Sony >
Toshiba >
Płyny do czyszczenia >
Pianki antystatyczne >
Kable DVI/HDMI >
Uchwyty VESA >
Tunery TV >
Kontakt z nami
LCD4You.pl
93-192 Łódź
ul. Senatorska 31

tel.: (42) 632 24 70
fax: (42) 630 61 24

Monitory i telewizory:
Wojtek
Oprogramowanie:
Arek

(Pn.- Pt. 8:30-17:00)
[email protected]
Gwarancja Apple

PowrótPowrót

Naprawy gwarancyjne firmy Apple

 

1. Autoryzowany Serwis Apple realizuje:

* naprawy gwarancyjne sprzętu posiadającego gwarancję firmy Apple (one-year limited warranty, Apple Care i programy naprawcze REA)
* naprawy dla produktów z gwarancją SAD sp. z o.o.
* naprawy dla produktów z gwarancją iSource S.A.
* naprawy dla produktów z gwarancją innych firm z ktorymi Serwis ma podpisane odpowiednie porozumienia

2. Ważność gwarancji Apple sprawdzana jest w systemie na podstawie numeru seryjnego sprzętu (Support Coverage na stronie http://www.apple.com/support/). W przypadku gdy system wskazuje, że gwarancja jest nieważna, a z daty zakupu wynika, że sprzęt powinien być jeszcze objęty gwarancją należy przedłożyć dowód zakupu z wpisanym numerem seryjnym sprzętu.
3. Ważność gwarancji SAD sp. z o.o., iSource S.A. i innych firm określana jest na podstawie dołączonej karty gwarancji jakości zawierającej pełną konfigurację sprzętu i numer fabryczny
datę sprzedaży, podpis i pieczęć sprzedawcy końcowego. Karta gwarancji jakości bez daty sprzedaży i oryginału pieczątki punktu sprzedaży oraz ze skreśleniami i poprawkami jest nieważna i nie jest dokumentem uprawniającym do dokonania bezpłatnych napraw gwarancyjnych przez Autoryzowany Serwis. Ważność gwarancji wystawionej przez SAD sp. z o.o., iSource S.A. i inne firmy ulega przedłużeniu o czas pobytu sprzętu w serwisie
4. Serwis realizuje naprawy sprzętu oficjalnie wprowadzonego przez Apple na rynek polski. Niektóre produkty przewidziane do sprzedaży tylko na wybranych rynkach mogą nie być serwisowane w Polsce.
5. Niektóre specjalne formy opieki gwarancyjnej Apple (np. Apple Care on-site) mogą nie być dostępne na terenie Polski.
6. Serwis nie realizuje roszczeń związanych z rękojmią czy ochroną konsumencką. Są to zobowiązania sprzedawcy końcowego.

Autoryzowany Serwis Apple
ul. Mangalia 4
02-758 Warszawa
tel/fax (0 22) 550 86 86
e-mail:
[email protected], [email protected]

* Przyjmowanie i wydawanie sprzętu w punkcie przyjęć - ul. Mangalia 4, kiosk na parterze: pon-pt, godz. 10.30-17.00
* Informacje telefoniczne: pon-pt, godz. 10.30-17.00
* Możliwe jest sprawdzanie statusu naprawy on-line. Adres: http://62.89.77.136/naprawy/
* Sprzęt może być wysłany pocztą kurierska. Przed wysłanie prosimy o kontakt z serwisem w celu ustalenia spedytora i warunków wysyłki (opakowanie, koszty itp.)
* Niektórzy sprzedawcy końcowi pośredniczą w wysyłaniu sprzętu do serwisu

Uwaga: Serwis nie jest działem pomocy technicznej i nie udziela porad technicznych. Infolinia techniczna dostępna jest pod numerem: 00 800 44 11 875

Naprawy płatne

Serwis wykonuje naprawy odpłatne starszego sprzętu Apple. Obowiązują tu następujące zasady:

1. Nie zawsze jesteśmy w stane zagwarantować szybkiej naprawy. Zależy ona w głównej mierze od dostępności części.
2. Generalnie nie przyjmujemy do napraw sprzętu Apple którego produkcja została zakończona więcej niż 5 lat temu. W wyjątkowych przypadkach możliwe jest przyjęcie sprzętu do naprawy po wstępnym uzgodnieniu z pracownikiem serwisu.
3. Do naprawy płatnej przystępujemy po uzgodnieniu z klientem jej kosztu. W przypadku rezygnacji z wykonania naprawy klient ponosi koszt diagnozy w rownowartości 30 USD netto.
4. Sprzęt nieodebrany z serwisu w ciągu 3 miesięcy od daty wysłania do klienta zawiadomienia o konieczności odbioru może być sprzedany w celu pokrycia kosztów składowania.
5. Standardową formą płatności za naprawę jest gotówka, możliwa jest również płatność kartą kredytową. Na inne formy płatności musi wyrazić zgodę szef Serwisu.
6. Serwis zasadniczo nie zwraca uszkodzonych czesci. Zwrot taki jest możliwy po zastrzeżeniu tego przy oddawaniu sprzętu do naprawy - koszt naprawy w takiej sytuacji może być znacznie wyższy (100% i więcej).

Zasady ogólne
1. Serwis dochowuje największej staranności, nie może jednak brać odpowiedzialności za dane znajdujące się na dysku twardym czy innym nośniku w sprzęcie przyjętym do naprawy
2. Po oddaniu sprzętu do naprawy klient dostaje pokwitowanie, wydanie sprzętu może nastąpić wyłącznie za jego zwrotem
3. Sprzęt wysłany pocztą kurierska odsylany jest po naprawie tylko na adres nadawcy

Rozszerzone programy naprawcze (REA)
Serwis realizuje bądź pośredniczy w realizacji programów serwisowych REA (Repair Extension Program) firmy Apple. Spis takich programów można znaleźć na stronach wsparcia technicznego firmy Apple (http://www.apple.com/support/exchange_repair/). Prosimy o zgłaszanie przypadków zgodnych z programami REA email-em bądź telefonicznie.

Twój koszyk Koszyk

Aktualnie Twój koszyk jest pusty

Najpopularniejsze modele
Monitory
Hewlett Packard LP2475W cena:1966zł
iiyama B2206WS-1 cena:858zł
Hyundai X73S cena:484zł
iiyama E2207WS-B2 cena:688zł
LG W2343T-PF cena:632zł
cena:466zł
Przekątne
19 cali >
20 cali >
21 cali >
22 cali >
23 cali >
24 cali >
26 cali >
27 cali >
30 cali >
większe >
Ceny
do 500 zł >
500-800 zł >
800-1200 zł >
1200-2000 zł >
powyżej 2000 zł >
Porównaj produkt

Zapraszamy po oprogramowanie: Adobe Photoshop cs4  Adobe Flash Professional CS4

©2005-2009 LCD4You.pl Monitory i telewizory