Naprawy gwarancyjne firmy Apple
1. Autoryzowany Serwis Apple realizuje:
* naprawy gwarancyjne sprzętu posiadającego gwarancję firmy Apple (one-year limited warranty, Apple Care i programy naprawcze REA) * naprawy dla produktów z gwarancją SAD sp. z o.o. * naprawy dla produktów z gwarancją iSource S.A. * naprawy dla produktów z gwarancją innych firm z ktorymi Serwis ma podpisane odpowiednie porozumienia
2. Ważność gwarancji Apple sprawdzana jest w systemie na podstawie numeru seryjnego sprzętu (Support Coverage na stronie http://www.apple.com/support/). W przypadku gdy system wskazuje, że gwarancja jest nieważna, a z daty zakupu wynika, że sprzęt powinien być jeszcze objęty gwarancją należy przedłożyć dowód zakupu z wpisanym numerem seryjnym sprzętu. 3. Ważność gwarancji SAD sp. z o.o., iSource S.A. i innych firm określana jest na podstawie dołączonej karty gwarancji jakości zawierającej pełną konfigurację sprzętu i numer fabryczny datę sprzedaży, podpis i pieczęć sprzedawcy końcowego. Karta gwarancji jakości bez daty sprzedaży i oryginału pieczątki punktu sprzedaży oraz ze skreśleniami i poprawkami jest nieważna i nie jest dokumentem uprawniającym do dokonania bezpłatnych napraw gwarancyjnych przez Autoryzowany Serwis. Ważność gwarancji wystawionej przez SAD sp. z o.o., iSource S.A. i inne firmy ulega przedłużeniu o czas pobytu sprzętu w serwisie 4. Serwis realizuje naprawy sprzętu oficjalnie wprowadzonego przez Apple na rynek polski. Niektóre produkty przewidziane do sprzedaży tylko na wybranych rynkach mogą nie być serwisowane w Polsce. 5. Niektóre specjalne formy opieki gwarancyjnej Apple (np. Apple Care on-site) mogą nie być dostępne na terenie Polski. 6. Serwis nie realizuje roszczeń związanych z rękojmią czy ochroną konsumencką. Są to zobowiązania sprzedawcy końcowego.
Autoryzowany Serwis Apple ul. Mangalia 4 02-758 Warszawa tel/fax (0 22) 550 86 86 e-mail: [email protected], [email protected]
* Przyjmowanie i wydawanie sprzętu w punkcie przyjęć - ul. Mangalia 4, kiosk na parterze: pon-pt, godz. 10.30-17.00 * Informacje telefoniczne: pon-pt, godz. 10.30-17.00 * Możliwe jest sprawdzanie statusu naprawy on-line. Adres: http://62.89.77.136/naprawy/ * Sprzęt może być wysłany pocztą kurierska. Przed wysłanie prosimy o kontakt z serwisem w celu ustalenia spedytora i warunków wysyłki (opakowanie, koszty itp.) * Niektórzy sprzedawcy końcowi pośredniczą w wysyłaniu sprzętu do serwisu
Uwaga: Serwis nie jest działem pomocy technicznej i nie udziela porad technicznych. Infolinia techniczna dostępna jest pod numerem: 00 800 44 11 875
Naprawy płatne
Serwis wykonuje naprawy odpłatne starszego sprzętu Apple. Obowiązują tu następujące zasady:
1. Nie zawsze jesteśmy w stane zagwarantować szybkiej naprawy. Zależy ona w głównej mierze od dostępności części. 2. Generalnie nie przyjmujemy do napraw sprzętu Apple którego produkcja została zakończona więcej niż 5 lat temu. W wyjątkowych przypadkach możliwe jest przyjęcie sprzętu do naprawy po wstępnym uzgodnieniu z pracownikiem serwisu. 3. Do naprawy płatnej przystępujemy po uzgodnieniu z klientem jej kosztu. W przypadku rezygnacji z wykonania naprawy klient ponosi koszt diagnozy w rownowartości 30 USD netto. 4. Sprzęt nieodebrany z serwisu w ciągu 3 miesięcy od daty wysłania do klienta zawiadomienia o konieczności odbioru może być sprzedany w celu pokrycia kosztów składowania. 5. Standardową formą płatności za naprawę jest gotówka, możliwa jest również płatność kartą kredytową. Na inne formy płatności musi wyrazić zgodę szef Serwisu. 6. Serwis zasadniczo nie zwraca uszkodzonych czesci. Zwrot taki jest możliwy po zastrzeżeniu tego przy oddawaniu sprzętu do naprawy - koszt naprawy w takiej sytuacji może być znacznie wyższy (100% i więcej).
Zasady ogólne 1. Serwis dochowuje największej staranności, nie może jednak brać odpowiedzialności za dane znajdujące się na dysku twardym czy innym nośniku w sprzęcie przyjętym do naprawy 2. Po oddaniu sprzętu do naprawy klient dostaje pokwitowanie, wydanie sprzętu może nastąpić wyłącznie za jego zwrotem 3. Sprzęt wysłany pocztą kurierska odsylany jest po naprawie tylko na adres nadawcy
Rozszerzone programy naprawcze (REA) Serwis realizuje bądź pośredniczy w realizacji programów serwisowych REA (Repair Extension Program) firmy Apple. Spis takich programów można znaleźć na stronach wsparcia technicznego firmy Apple (http://www.apple.com/support/exchange_repair/). Prosimy o zgłaszanie przypadków zgodnych z programami REA email-em bądź telefonicznie.
|