Monitory E-yama firmy iiyama posiadają 36 miesięczną gwarancję door-to-door.
Oznacza to że uszkodzony monitor jest bezpłatnie odbierany od użytkownika a następnie po naprawie lub wymianie dostarczany przez spedytora wskazanego przez firmę iiyama.
Aby skorzystać z uprawnień gwarancyjnych należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta pod bezpłatnym numerem tel. 0800 449 262. Konieczne jest posiadanie dowodu zakupu oraz podanie numeru seryjnego reklamowanego monitora. W przypadku wysyłania monitora do naprawy spedytorem monitor musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.
Jeżeli wada urządzenia iiyama ujawni się w ciągu 30 dni od dnia zakupu (całkowita niesprawność, brak obrazu), iiyama wymieni niesprawny monitor na nowy, najlepiej odpowiadający mu pod względem konstrukcji. Wymiana następuje w ciągu 4 dni od powiadomienia Centrum Obsługi Klienta i przekazania sprzętu reklamowanego jako niesprawny.
Jeśli w okresie gwarancyjnym wystąpią usterki monitora lub panelu LCD, to na życzenie można otrzymać urządzenie zastępcze na czas naprawy.
Więcej informacji o gwarancji na monitory e-yama
Strona www z warunkami gwarancji: www.iiyama.pl
|
Martwe piksele w monitorach LCD firmy iiyama
Monitory LCD e-yama produkowane przez firmę iiyama należą do paneli klasy 2 według normy ISO 13406-2. Norma ta określa między innymi dopuszczalne ilości wadliwych pikseli w monitorze.
Oznacza to że na 1 milion pikseli monitora nie mogą wystapić więcej niż 2 stale zapalone na biało lub czarno piksele lub więcej niż 5 uszkodzonych subpikseli.
Więcej o martwych pikselach według normy ISO 13406-2 przeczytasz w dziale FAQ > Martwe piksele | |