Monitory LCD NEC objęte są 36 miesięczną gwarancją. Monitory należą do klasy II opisaną normą ISO 13406-2 Pełne wsparcie techniczne na terenie całej Polski zapewnia firma Computer Service Support. W przypadku problemów technicznych, uszkodzeń monitora, martych pikseli w pierwszej kolejności należy skontaktować się z poniższym numeram telefonu. Pod wskazanym numerem otrzymają Państwo fachową informację o procedurze serwisowej. Koszty przesyłek kurierskich od klienta i do klienta ponosi w imieniu NEC firma CSS (dotyczy napraw gwarancyjnych). Serwis telefoniczny przyjmuje państwa zgłoszenia od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.
Infolinia Polska : Hotline
+48 (0-33) 829-82-90
Strona www z całkowitą treścią gwarancji : http://www.nec.pl/
Autoryzowany serwis :
Computer Service Support - Beskidy Sp. z o.o. 43-300 Bielsko Biała ul. Emilii Plater 14 tel. +48 (33) 829 82 90 fax +48 (33) 811 40 04 email: [email protected] http://cic.cssbeskidy.pl/
|
Martwe piksele w monitorach LCD firmy NEC
Gwarancja w dziale B p. 1.5 określa politykę firmy NEC dotyczącą martwych pikseli w panelach LCD. Gwarancja nie obejmuje:
"Niewielkich defektów wyświetlaczy LCD w produktach wyposażonych w takie wyświetlacze, chyba że na jeden (1) milion pikseli danego wyświetlacza będą więcej niż cztery (4) uszkodzone piksele, a jeśli wyświetlacz zostanie podzielony na dziewięć (9) równych prostokątnych obszarów, w środkowym obszarze będzie więcej niż jeden (1) uszkodzony piksel."
|
|