Monitory LCD Hyundai posiadają 36 miesięczną gwarancję. Okres gwarancji liczony jest od daty nabycia urządzenia wpisanej do karty gwarancyjnej. Wszystkie monitory Hyundai ImageQuest wyposażone są w panele spełniające norme ISO-13406-2. Monitor do naprawy można zgłosić telefonicznie, faksem bądź za pośrednictwem strony internetowej podanej poniżej. Wysyłkę monitora zarówno od jaki i do klienta pokrywa firma Zolter sp.z.o.o.
Autoryzowany Serwis :
Zolter Sp. z.o.o. ul. Żytnia 1, 05-500 Piaseczno tel.: +48 22 735-54-30 fax: +48 22 735-54-39 e-mail: [email protected] www.zolter.com.pl
|
Martwe piksele w monitorach LCD Hyundai
Monitory ImageQuest 17 oraz 19 calowe nie mogą posiadać więcej niż:
- 3 uszkodzone piksele (martwe piksele) (punkty stale nie świecące)
- 3 uszkodzone piksele stale świecące na biało
- 3 uszkodzone subpiksele czyli punkty świecące na kolor - czerwony, zielony lub niebieski
Powyższe uszkodzenia pikseli nie mogą występować w liczbie większej niż jeden w pojedyńczym klastrze czyli w obszarze o wymiarach 5 pikseli na 5 pikseli. Ostateczną opinię oraz rodzaj uszkodzenia matrycy wydaje autoryzowany serwis Zolter Sp. z.o.o. W przypadku gdy panel przekracza zasady podane w punktach powyżej podlega on naprawie gwarancyjnej w trybie ustalonym przez Autoryzowany Serwis. |
|